Auto w Pracy

Slideshow Image

 

W polskiej ofercie Mitsubishi Motors debiutuje 5 generacja pickupa Mitsubishi L200 2016. Z myślą o wyróżnieniu pierwszych polskich klientów przygotowano serię 30 pojazdów o nazwie Mitsubishi L200 Premiere Edition.

Nowe Mitsubishi L200 to samochód, który wytycza drogę dla całego segmentu pickupów - nową i bardziej zaawansowaną technicznie, między innymi dzięki nowej technologii napędu, znakomitej aerodynamice, mniejszej masie i wyższemu bezpieczeństwu czynnemu. Innowacyjna konstrukcja nowego, japońskiego pickupa Mitsubishi L200 2016 oprócz  funkcjonalności i świetnych własności jezdnych na drogach utwardzonych i w terenie, gwarantuje pasażerom jakość, wygodę i komfort samochodu typu SUV. Inauguracyjna partia nowego Mitsubishi L200 oferuje dodatkowe elementy wyposażenia a wszyscy nabywcy tej serii otrzymają sportowy zegarek z logotypem nowego modelu.   



Ponad 4 miliony aut, 70 lat historii i strategiczne znaczenie
Mimo, że zwyczaj “cywilnego” wykorzystywania takich pickupów w Europie jest dosyć świeży, nabywcy L200 mogą korzystać z 7 dekad doświadczeń konstrukcyjnych MMC i znajomości rynków tego typu pojazdów. Model L200, który wyprodukowano dotychczas w 4 seriach znalazł aż 4.077.000 nabywców na całym świecie. Blisko 440.000 z nich jeździ obecnie po drogach całej Europy, która jest największym rynkiem eksportowym zbytu tego modelu. Segment pickupów pomimo kryzysu finansowego w Europie notuje wzrost. Nowe L200 to dla Mitsubishi Motors Corporation model o strategicznym znaczeniu – rocznie na całym świecie ma być sprzedawanych 200 000 takich pojazdów – to aż o 70 000 więcej, niż roczna sprzedaż poprzedniej generacji L200.

L200 piątej generacji cechuje całkowicie nowa, muskularna stylistyka nadwozia zbudowanego na nowej ramie konstrukcyjnej. Nowa konstrukcja pozwoliła na ograniczenie współczynnika czołowego oporu powietrza Cx do wartości 0,40, podwyższenie bezpieczeństwa biernego, przy jednoczesnym utrzymaniu ciężaru w rozsądnych granicach, dzięki starannemu opracowaniu struktury nośnej z wykorzystaniem dużej ilości stali o wysokiej wytrzymałości i  sztywniejszej ramy podwozia. W nowym Mitsubishi L200 uzyskano doskonały stosunek mocy do masy, dodatkowo optymalizując przestrzeń we wnętrzu i redukując zużycie paliwa i emisję CO2. Nowe L200 może pochwalić się też najmniejszym promieniem skrętu w tym segmencie pojazdów, wynoszącym 5,9 m i konkurencyjną długością przestrzeni ładunkowej, która stanowi aż 29,2% długości samochodu. Indywidualnie zaprojektowana dla każdej wersji nadwoziowej skrzynia ładunkowa jest zgrabnie wtopiona w bryłę pojazdu, a dzięki wyżej poprowadzonym górnym krawędziom skrzyni, uniknięto utraty objętości ładunkowej. Dynamiczny wygląd samochodu wzmocniono dodatkowo trójwymiarową głębią tylnej ściany skrzyni ładunkowej i “zawinięciem” na bokach skrzyni tylnych lamp zespolonych.