Auto w Pracy

Slideshow Image

Kia Corporation obchodzi 80. rocznicę powstania. Z tej okazji zorganizowano specjalną uroczystość oraz otwarto nową wystawę w Kia Vision Square w Yongin, w Korei.

Wystawa której motto brzmi „The Legacy of Movement”  jest podróżą przez dziedzictwo marki, która prezentuje zarówno modele historyczne, jak i najnowsze. Wystawa mieści się na pierwszym piętrze Kia Vision Square – instytutu szkoleniowego i strategicznego marki Kia w Yongin, w Korei. Wystawa będzie otwarta dla zwiedzających do 2029 roku.

Kia została założona w 1944 roku jako Kyungsung Precision Industry przez Kim Cheol-ho. W 1952 roku firma przyjęła nazwę Kia i wprowadziła na rynek swój pierwszy produkt – rower 3000-Liho. Kolejne etapy rozwoju marki znajdziemy na okolicznościowej wystawie.

Ekspozycja obejmuje osiem stref tematycznych, w których są prezentowane kluczowe modele i tematy z pierwszych 80 lat istnienia marki Kia:

1.           Wheel – początki marki Kia i wizja założyciela Kim Cheol-ho; zaprezentowane są rower 3000-Liho, trójkołowy pojazd K-360 oraz samochód osobowy Kia Brisa

2.           Evolution – DNA marki oparte na potrzebach klientów; zaprezentowane są Kia Bongo oraz nowe PV5, pierwszy model typu PBV marki Kia

3.           People – globalne zarządzanie jakością, historia przywództwa i flagowe modele, m.in. Kia Sportage i Kia Carnival

4.           New Road – ekspansja na świecie dzięki lokalnej produkcji w różnych regionach i za sprawą strategii sprzedażowej; zaprezentowane są Ceed, Cerato R, Sonet i Telluride

5.           Identity – historia wzrostu rozpoznawalności na świecie; zaprezentowane są modele Pride, Soul i Stinger

6.           Progress – rozwój w nowoczesnej erze, zaawansowane technologie i rozwiązania z zakresu zrównoważonej mobilności, w tym Kia EV6 GT

7.           Inspiration – Kia jako ikona kultury; zaprezentowany jest crossover Kia Soul

8.           Movement Archive – archiwum 100 modeli, które dokumentują ewolucję w duchu „Movement that Inspires”