Auto w Pracy

Slideshow Image

Opracowany od podstaw nowy model jest drugą generacją bestsellera marki z Wolfsburga. Auto wyróżnia się ekspresyjnym wyglądem, a wysoka jakość wykończenia wnętrza z nowo zaprojektowaną deską rozdzielczą, ekranem systemu infotainment w dwóch rozmiarach – 10,3 lub 12,9 cala (w wersjach Life, Style i R-Line) oraz oświetleniem ambientowym do 30 kolorów. Ponadto nowy T-Roc oferuje więcej miejsca we wnętrzu i bagażniku. Nowe systemy wspomagające i technologie z wyższych klas pojazdów dopełniają całości. Przykładami są system Driving Experience Control (personalizacja wrażeń z jazdy), Park Assist Pro z możliwością zdalnego parkowania i pamięcią, wyświetlacz Head Up, kamery 360 stopni i system audio Harman Kardon.

Auto urosło o 12 cm dzięki czemu jeszcze lepiej wpisuje się styl coupe. Istotną rolę w nowym T-Rocu odgrywa również oświetlenie. Standardem w wersjach Trend i Life są reflektory LED, zaś w odmianach Style i R-Line – LED Plus ze statycznym doświetlaniem zakrętów, połączone listwą z podświetlanym logo Volkswagena, w pakiecie z tylnymi lampami LED 3D. Za dopłatą dostępne będą matrycowe światła LED IQ.LIGHT .

Nowy model (w zależności od wyposażenia) może mieć tylne światła połączone listwą LED podświetlanym na czerwono logo Volkswagena.

Wnętrze zostało znacznie ulepszone i imponuje jakością wykończenia, miękkimi powierzchniami. Deska rozdzielcza jest pokryta specjalnie opracowaną tkaniną, która wraz z oświetleniem ambientowym tworzy przytulną atmosferę. Nowy T-Roc przejął wiele funkcji z większych modeli Tiguan i Tayron, są to m.in. najnowsza wersja systemu personalizacji wrażeń z jazdy Driving Experience Control, który służy między innymi do wyboru profili jazdy i regulacji głośności. Nowością w T-Rocu i w ogóle w tym segmencie rynku dla Volkswagena jest również opcjonalny wyświetlacz head-up.

Miłą niespodzianką dla kierowcy będzie elektrycznie regulowany w 14 kierunkach fotel ergoActive z funkcją masażu, a jeśli nabywca zamówi skórzaną tapicerkę będzie mógł również dodać podgrzewane tylne siedzenia. Pojemność bagażnika wzrosła o 30 litrów – do 475 litrów przy załadowaniu dowysokości oparć tylnych siedzeń.

Nowy T-Roc będzie dostępny na rynku europejskim wyłącznie z zelektryfikowanymi silnikami benzynowymi z turbodoładowaniem. W momencie premiery dostępne będą dwa napędy mild hybrid 48 V (1.5 eTSI): o mocy 116 i 150 KM. Następnie pojawią się dwa całkowicie nowe napędy hybrydowe typu HEV. Wszystkie będą miały napęd na przednie koła. Podobnie jak poprzedni model, także nowy T-Roc będzie w przyszłości dostępny również z napędem na cztery koła 4MOTION – w połączeniu z silnikiem 2.0 TSI, który będzie również oferowany jako mild hybrid (mHEV). Gamę uzupełni także najmocniejsza wersja – T-Roc R. Wszystkie wersje 1.5 i 2.0 mild hybrid są standardowo wyposażone w 7-stopniową automatyczną skrzynię biegów DSG.

Nowego T-Roca można już zamawiać u dealerów Volkswagena. Ceny zaczynają się od 130 390 zł za odmianę Trend z silnikiem 1.5 eTSI o mocy 116 KM i automatyczną skrzynią biegów DSG.