Auto w Pracy

Slideshow Image

EXLANTIX w grupie Chery jest marką  - wizytówką.  Samochody EXLANTIX pokazują przyszłość która jest już dziś. Czterodrzwiowe elektryczne coupe EXLANTIX ES jest doskonałym przykładem  łączenia technologii z wzornictwem inspirowanym naturą.   

Zoptymalizowany pod kątem przepływu powietrza, zaprojektowany z myślą o emocjach — EXLANTIX ES łączy płynną estetykę z inżynieryjną precyzją. Współczynnik oporu powietrza to zaledwie 0,205 Cx. W połączeniu z 480 KM mocy na 800 V platformie sprawia, że auto dysponuje osiągami sportowego samochodu. Przyspieszenie 0–100 km/h zajmuje zaledwie 3,7 sekundy. Stylistyka i funkcjonalność spotykają się w takich elementach jak aktywny grill AGS, który automatycznie dostosowuje się do warunków jazdy, optymalizując chłodzenie i opór powietrza. Ukryte klamki oraz bezramkowe drzwi z redukcją hałasu tworzą niewidzialną osłonę aerodynamiczną, ograniczającą szumy i opór przy wyższych prędkościach.

Z tyłu nadwozia elektrycznie sterowany, dwustopniowy spojler automatycznie balansuje siłę docisku i oporu, zwiększając stabilność podczas dynamicznej jazdy.

Prawdziwym wyróżnikiem są jednak 21-calowe felgi „Windblade”. Dzięki lekkiej, ażurowej konstrukcji i rzeźbiarskiemu, wieloramiennemu wzorowi poprawiają chłodzenie hamulców i zarządzanie przepływem powietrza, przyciągając uwagę nawet w bezruchu.

Kabina została stworzona jako przestrzeń wyciszenia, w której estetyczna harmonia łączy się z komfortem odczuwanym wszystkimi zmysłami.

Aby podkreślić kluczowe innowacje we wnętrzu, warto zwrócić uwagę na następujące elementy: 

•             Panoramiczny dach Skywind — podwójna warstwa szkła pokryta srebrem, odbijająca promieniowanie podczerwone i blokująca 99,9% promieni UV, redukująca temperaturę w kabinie nawet o 7–8°C 

•             Fotele otulające w układzie 270° — wykonane z miękkich, ekologicznych

i amortyzujących materiałów 

•             Cyfrowy zestaw wskaźników 9,2” + ekran 15,6” 2.5K typu „floating”

— tworzą zaawansowane centrum informacyjne pojazdu

•             Obrotowy kontroler przy kierownicy — zastępuje klasyczną dźwignię zmiany biegów i umożliwia intuicyjne, dotykowe sterowanie