Auto w Pracy

Slideshow Image

Aktualnie w salonach Volkswagena oferowana jest ósma generacja Golfa. Teraz do sprzedaży trafiły dwie kolejne wersje tego modelu. 245-konna kultowa GTI oraz GTE z hybrydowym zespołem napędowym typu plug-in o identycznej mocy. Dynamiczny silnik, znakomite zawieszenie, wyróżniająca się stylistyka, doskonała ergonomia i czysta radość z jazdy to typowe cechy Golfa GTI. W najnowszym wydaniu jest on jeszcze bardziej cyfrowy, jeszcze lepiej skomunikowany z otoczeniem, jeszcze bardziej wyrazisty stylistycznie i wyróżnia się jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Zaopatrzony w turbosprężarkę silnik osiąga moc 180 kW (245 KM), a nowy system regulacji dynamiki jazdy inteligentnie zarządza układem napędowym i amortyzatorami o regulowanej charakterystyce tłumienia. Hybrydowy zespół napędowy Golfa GTE składa się z 1,4-litrowego benzynowego silnika z turbosprężarką osiągającego moc 110 kW (150 KM), z hybrydowego modułu z silnikiem elektrycznym (o mocy 85 kW), 6-biegowej przekładni DSG oraz z nowego akumulatora litowo-jonowego.

Cena 245-konnego Golfa GTI wynosi 149.390 zł, za Golfa GTE z hybrydowym zespołem napędowym typu plug-in o mocy systemowej wynoszącej również 245 KM z topowym wyposażeniem trzeba zapłacić o 20.500 zł więcej