Auto w Pracy

Slideshow Image

MITSUBISHI ENGELBERG TOURER to SUV nowa generacji, wyposażony w dwa silniki elektryczne samochód hybrydowy z elektrycznym z napędem 4WD i doładowaniem zewnętrznym (PHEV). Oferuje on znakomite osiągi, które pozwalają kierowcy cieszyć się jazdą w każdych warunkach pogodowych i pewnie prowadzi się na dowolnej nawierzchni drogowej. Samochód dysponuje dużym zasięgiem charakterystycznym dla aut PHEV i umożliwia podróżowanie poza miasto do miejsc bez infrastruktury do ładowania. Doskonałe rozplanowanie samochodu pozwoliło połączyć pojemność przestrzeni dla pasażerów z różnorodnymi schowkami, aby rodzina i przyjaciele mogli z przyjemnością spędzać czas w drodze do celu podróży.

MITSUBISHI ENGELBERG TOURER wykorzystuje system PHEV dostosowany do nowej generacji flagowego, wszechstronnego samochodu SUV. Akumulator trakcyjny o dużej pojemności jest zamontowany pod podłogą pośrodku pojazdu. Samochód korzysta z opracowanego przez MMC systemu Twin Motor, w którym silniki o wysokiej mocy i wysokiej wydajności umieszczone są z przodu i z tyłu, pozostawiając przy tym dość miejsca na przestronną kabinę mieszczącą 3 rzędy siedzeń.

Silnik spalinowy, to jednostka benzynowa o pojemności 2,4 litra przeznaczona do pracy w systemie PHEV. W szeregowym trybie hybrydowym silnik spalinowy pracuje jako wysokowydajny napęd generatora i osiąga wysoki współczynnik sprawności, a większa pojemność skokowa zapewnia cichszą pracę i niższe zużycie paliwa. Oprócz większej sprawności w samym systemie PHEV, MITSUBISHI ENGELBERG TOURER wykorzystuje wiele szczegółowych rozwiązań służących maksymalnemu wykorzystaniu energii, takie jak żaluzja na chłodnicy, która zmniejsza opór powietrza.

MITSUBISHI ENGELBERG TOURERma zasięg w trybie jazdy całkowicie elektrycznej przekraczający 70 km (cykl WLTP), a przy w pełni naładowanym akumulatorze trakcyjnym i pełnym zbiorniku paliwa oferuje łączny zasięg wynoszący ponad 700 km (WLTP). Oznacza to, że kierowca i pasażerowie mogą cieszyć się płynną, dynamiczną i typową dla samochodów elektrycznych jazdą w ciszy przez jeszcze dłuższy czas.

MITSUBISHI ENGELBERG TOURER oferuje system MMC Twin Motor ze stałym napędem 4WD zapewnianym przez wysokowydajne silniki o wysokiej mocy napędzające przednią i tylną oś, a bazując na wiedzy zebranej dzięki całej serii wyczynowych samochodów Lancer Evolution, wykorzystuje też aktywną kontrolę znoszenia (AYC *3), by dostosować podział momentu obrotowego między przednimi kołami do aktualnych warunków drogowych. Komponenty te są używane razem ze zintegrowanym układem kontroli napędu 4 kół Super All-Wheel Control (S-AWC) autorstwa MMC, który zapewnia radykalną poprawę osiągów dynamicznych przy przyspieszaniu, pokonywaniu zakrętów, i zatrzymywaniu się także poprzez integralne sterowanie siłą hamowania każdego koła (system ABS) oraz kontrolowanie mocy silników napędzających przednie i tylne koła (Active Stability Control - ASC*4).

Źródło: mototarget.pl